WEIRD

Snabb fråga. Vem fan är det här?

Anonym om I'MMA, I'MMA HIT THIS NIGHT UP LIKE IT'S MY LAST:
älskar att du är tillbaka på bloggen
vi har fortfrande aldrig träffat varandra
men fy fan vad jag älskar det du skriver
ser fram emot att se dina kläder från hm
IP: 213.113.117.191

Vem har skrivit den kommentaren? Ge dig till känna, tack. I vanliga fall bryr jag mig inte jättemycket om anonyma kommentarer, men den här är bara för konstig. "Vi har fortfarande aldrig träffat varandra". Va? Jag fattar ingenting. VEM? IP-adressen är reggad i Lund.

Feedback
Postat av: jonna

HAHAHA... åh cimp. Detta är min fantastiska vän Rebecca som kommenterat, som tydligen fastnat för din blogg. Och ja, detta är Becca i ett nötskal. Positiv. Glad. Framåt. Osv :) Du är inte stalkad... eller jo, lite. Puss.

2011-03-30 @ 13:47:01
URL: http://jonnajonna.tumblr.com
Postat av: Cim

Hahahaha OKEJ. Alltså jag blev typ rädd hahahaha. Hälsa Rebecca att hon är svingullig och hon gjorde min dag nu.

2011-03-30 @ 18:56:45

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0