there's just something about san francisco

HELVETE. Min favoritlärare har hoppat av kursen han skulle lära ut för andra terminen i rad nu. Lackade lite, men kände det nästan på mig. Kanske är det för det bästa, den här Lance Anderson som är min lärare istället kan ju visa sig vara helt fantastisk.

Det känns underbart att vara hemma igen. Det känns fantastiskt. När vi efter elva timmar började cirkulera över det vackra som är San Francisco kände jag bara "jag är hemma". Jag älskar den här staden. Det ska bli kul att börja skolan igen, sätter igång nu nästa vecka. Den här helgen ska vi nog mest ta det lugnt och umgås med jyckis. Ska sticka iväg till North Beach nu och kasta lite boll med honom.

Hmm. Allt för nu. Det kommer massa bilder senare idag.

Puss.


Feedback
Postat av: pauline

hur länge har du bott där:)?

2010-03-03 @ 04:22:57
URL: http://paulineekstams.blogg.se/
Postat av: Cim

har bott här i drygt ett år nu!

2010-03-04 @ 01:54:29
URL: http://shutupandgrind.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0