it's been a long time


Och jag har tydliga visioner om hur kärlek ska se ut. Jag ser hur den uppstår, med taggig rosbädd som underlag, för han har tjej eller jag har kille, men vi är för tända för att bry oss. Det finns ingen kärlek jag känt som inte uppstått ur förbjuden frukt, och den frukten är den sötaste. Och jag ser hur den kommer in i mitt liv och jag lämnar allt jag känner och älskar för den. Det finns ingenting jag inte offrar för den sötaste frukten, och när den kommer in i mitt liv går jag upp i den som att inget annat existerar. Jag andas allt han är och jag inhalerar varje rörelse han tar, jag minns allt, glömmer inget. Varje ord klänger vid mitt hjärta, varje smekning sköljer genom min kropp som varma vågor även om han åker bort och vi inte ses på ett tag, jag minns, jag glömmer inget. Och jag älskar dig med allt jag har och när vi bråkar och slåss så äter det av vad jag kan erbjuda och jag hatar att slåss för jag vill bara ha dig. Bara rakt upp och ner - jag vill ha dig. Och jag har tydliga visioner om hur kärlek ska se ut, men om din vision är annorlunda så vik ner mig, stoppa om mig och vagga mig in i din trygghet. För det är den renaste kärlek jag upplevt och smaken är lika söt som alldeles precis i början.

Feedback
Postat av: Stina

Så vackert! Och så rätt och sant. Har du skrivit det själv?

2009-11-10 @ 19:49:53
URL: http://aimingforthetop.blogspot.com
Postat av: Stina

Så vackert! Och så rätt och sant. Har du skrivit det själv?

2009-11-10 @ 19:51:31
URL: http://aimingforthetop.blogspot.com
Postat av: Cim

Tack! Jag har skrivit det själv.

2009-11-10 @ 21:26:33
URL: http://shutupandgrind.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0