FINALS.

Hej hjärtan.

Såhär är det - jag är mitt inne i finals. Har två stora presentationer nästa vecka, tisdag/onsdag. Så jag sliter med min portfolio, börjar se bra ut nu.

Utöver det jobbar jag. En av mina gamla lärare kontaktade mig och vill anställa mig. Om jag vill så kan jag allså börja processen med att fixa ett jobbvisa. Jag håller dessutom på att koda hans hemsida, betalt gig för cirka 15 000 spänn. Sen mailade en av Obis tjejkompisar mig, hon jobbar för en bank, de vill ha en ny hemsida också. Så jag har två gig jag ska köra 100% för så fort skolan är slut om en vecka. Nu är jag i ett läge där jag nästan har för mycket jobb. Helt otroligt roligt, men stressigt också.

Jag kommer förmodligen hem senare än väntat, min praktik hos Oriflame börjar inte förrän juli. Men att missa midsommar är inte ett alternativ, så kommer hem i mitten av juni ungefär.

Jobbmässigt går det svinbra just nu alltså. Det var en vecka där i april där hela min värld vändes upp och ner för femte gången, och mycket av vad som hände är positivt. Just nu är dessutom min pappa här med sin flickvän, så jag har liksom inte riktigt tid för bloggen. Men snart kan jag slappna av och börja uppdatera er mer.

Okej, puss!


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0