THE WEEKEND.

Gud vilken fin helg. Det här är en sån period där jag verkligen måste lära mig att stanna upp och uppskatta vad jag har omkring mig. Hela februari har varit fylld av upplevelser och insikter. Jag och Obi åker iväg till Arizona och spelar golf, badar jacuzzi, grillar kött och dricker starka drinkar. En vecka efter vi landat här hemma igen överraskar min bästa vän mig med världens mest efterlängtade visit. Vi kör två veckor av catch-up, dans och ätande innan Obi stryker mig över ryggen medan hon släpar sin väska till incheckningsdisken på SFO.

Sen blev det 25 grader varmt i fyra dagar. Gud så fint det varit. Obi åkte iväg för business över en natt och kom sen och plockade upp mig i fredags. Sen spenderade vi helgen hemma hos honom, och vilken helg. I fredags tog vi det bara lugnt, igår gick vi ut och dansade, idag låg jag i solen medan han jobbade/tittade på basket. Jag kysste honom hej då vid 3-tiden för att möta upp Carrie för ett par öl i solen. Vi tjattrade iväg timmarna tills hon var gullig nog att köra hem mig, sen dess har jag legat död i sängen.

Väldigt fin helg. Brun är jag också.

Puss!


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0