HAPPY SATURDAY!

Snart ska ni få se hur jag brandat mig själv, det är ett jävla jobb ska ni veta. Har sökt ett par jobb redan faktiskt, ska fortsätta nästa vecka.

Så sjukt fint väder idag, imorrn ska bli ännu varmare. Jag har spenderat hela dagen i hundparken med Lucas, samt på Obis balkong med sangria och ett par böcker. O har snubblat över en ny företagsidé, han är väldigt exalterad, vilket gör mig glad och stolt. Han är iväg på middag nu med en professor från någon skola här i närheten, sen ska vi ut ikväll med ett par kompisar.

Köpte hem mat för typ 600 spänn igår. Älskar att man får mat hem till dörren gratis i det här landet, alltså noll kronor extra för delivery. Det tröttnar jag aldrig på. Handla mat har jag inga problem med, OM man har bil och en fin karl som kan köra en fram och tillbaks. På tal om det borde jag verkligen skaffa körkort i år..

Hursomhelst. Nu ska jag plugga lite mer och kanske diska så O blir glad när han kommer hem.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0