MAD 'CAUSE I'M CUTER THAN THE GIRL THAT IS WITH YA

Åh, 23 grader fortfarande. Vart är du Jenna?!

Var ute i solen hela dagen igår. Träffade Gabriella för en öl i eftermiddagsvärmen, sen satt vi och dåsade hemma hos mig tills jag tvingade med henne ut. Vi blev lite lulliga på Sugar (musiken var FANTASTISK, Emil, tänker på dig varje gång), men avslutade kvällen tidigt.

I övrigt söker jag jobb inför sommaren, jobbar på min portfolio och pluggar inför tråksigt Art History midterm. Saknar O också. Han har en miljon saker att göra. Tänkte passa på att gå till gymmet senare. Förövrigt, har nu styrt så att mitt rum är uthyrt under sommaren. Tjejen skickade sin bror för att inspektera, han lämnade en deposit på $500 och råkade nämna att han jobbar på Google - "Jag ger dig mer än gärna en tour nån gång." Jag och O körde runt i Mountain View där deras kontor ligger nyligen (gigantiskt), skulle älska att gå dit och fiska om de behöver någon hjälp från en svensk allt-i-allo, haha.

Försöker också planera flygresan hem i sommar. Vill svänga förbi Chicago som ni vet, kolla om förälskelsen hållt i sig. Längtar efter svensk sommar, men är också så glad över att Emil, Ado, Franco, Jessica och min pappa preparerar för att komma hit snart. Den här stan behöver nytt blod.

Puss.



Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0