LIVE IT UP

Hej hjärtan.

Ja, jag är sämst på att uppdatera. Har fortfarande inte listat ut varför. O och jag har dejtat i snart sju månader, men det känns fortfarande alldeles för nytt för att skriva om. Jag är inne i mitt sista år i skolan och jobbar om portfolio-pieces, något som tar på riktigt dubbelt så lång tid som att bygga helt nya grejer. Har nu i en vecka försökt designa en iPhone-app som har usability, värde och som faktiskt SER professionell ut. Jesus så svårt det varit. Men det är på väg.

Idag landar Ado, Emil och Franco. Om ganska exakt tre timmar, precis när min skoldag börjar. Jag räknar med att det kommer ta dom ett tag att hitta sina grejer, ta sig till hotellet och ta sina välbehövliga powernaps, så stressar inte så mycket med att jag slutar först 6.20. Sitter och funderar just nu på vart jag ska ta dom nånstans första kvällen. La Cantina ligger högt på listan, men det är ganska dyrt där. Kanske om vi kör White Horse, Cantina, Cellar.. Och Chevy's för middag. Får se vad killarna orkar med.

Hursom, förra veckan var jag med O. Från tisdag kväll till fredag eftermiddag. Blev hotad ute på gatan torsdag morgon av något jävla jon som tyckte att min etnicitet hade mycket att göra med hur illa han tyckte om mig. Skakade upp mig rejält, jag har alltid känt mig extremt safe i O:s område. Men kommer nog över det så småningom.

Nu kör vi då. Ska bara ta mig igenom två små dagar av skola, sen är det LA på fredag (!!!!!!!).

Puss.


Utgång fredag






Utgång lördag


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0