HAPPY MONDAY.

Hej missar.

Jag är på ett så irriterande bra humör. Blir alltid produktiv när jag är glad. Idag hann jag tvätta, diska, städa köket, städa mitt rum, laga frukost, brygga kaffe, gå ut med Lucas och börja designa innan 11 på morgonen. Det finns ingenting som får mig att må så bra som att vara produktiv. Fattar hur Blondinbellis är så manisk, det här med att vara effektiv är som en drog.

Igår var en bra dag också, kom långt med min hemsida och stack iväg till gymmet på eftermiddagen. Perfekt att gymma efter St Patricks Day, var inte en käft ute. Vad jag vill ha ut av gymmet, om någon undrar, är följande: min bakdel får gärna komma upp fem centimeter och bli lite fastare. Jag vill tona mina armar och mina ben, jag vill ha synligare magmuskler och starkare rygg. Jag är riktigt svag i ryggen märkte jag igår, det är inte bra. Jag och O planerar en photoshoot innan jag åker tillbaks till Stockholm, det är målet just nu, att se tydliga resultat i mitten av maj. Berättar mer om plåtningen när det börjar närma sig (önskar att nån av mina tjejer kunde fota oss!).

Ska fortsätta designa nu. Om drygt en vecka landar Emil, Ado och Franco, sen sticker vi till L.A nästa helg! Så sjukt roligt ska det bli. Har saknat grabbarna för det första, har aldrig varit i L.A för det andra. Förhoppningsvis är vädret varmt nog så vi kan hänga på stranden. Kommer bli som en semester, längtar verkligen.

Puss!


Feedback
Postat av: Jenna

Fett dålig på att uppdatera. Gris

2012-03-23 @ 11:56:50

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0