I'VE BEEN LOCKED INSIDE YOUR HEART-SHAPED BOX FOR WEEKS.

Läxa 1 det här året - bry dig inte om människor som inte förtjänar din oro. O har tjatat på mig i månader nu, jag måste bli bättre på att bara lägga tid och energi på människor som gör detsamma för mig. Jag måste bli lite mer självisk i vilka jag vill ha i mitt liv, vilka jag vill umgås med, vilka jag värdesätter och som värdesätter mig tillbaks. Förr i tiden var det alltid lätt för mig att filtrera, det har blivit svårare med åren. Jag får skärpa mig på det planet igen nu. Har en tendens att ställa upp villkorslöst för kompisar som visar sig vara motsatsen till kompisar. Mina riktiga vänner förtjänar den tiden.

På tal om O så har vi dejtat i fem månader nu. Fem. Månader. Vart tar tiden vägen? Varje gång jag nämner den siffran för honom så skrattar vi. Det känns som vi hängt i typ två år. Jag säger till honom att jag visste att det fanns lärdomar i det här förhållandet, det fanns många anledningar till att vi träffades och de fortsätter visa sig. Två extrema vattumän som faktiskt lyckas få det att funka. Vad är oddsen?

Solen strålar i SF, jag ska iväg till gymmet, sen hämta upp Lucas från Farid, sen ska jag ut och hitta en fin klänning till ikväll (för att pengagudarna ler åt mig hittills det här året - tack!), sen ska jag ringa och tjöta med Carrie, sen se om O lever från igår, sen islatte, krama Jo och så dubbelfest ikväll. Bra lördag.

Puss!

Hann knäppa ett par bilder på juldekorationerna innan de försvann

Provade den här på Forever, tycker jag passar i grönt nuförtiden.

Och köpte den här skjortan på 21 Forever, den är längre i bak och kommer bli ännu finare till slitna jeansshorts i sommar.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0