TODAY I AM THANKFUL FOR..

- Att jag trots huvudvärk och hosta är på bra humör, jag är glad och exalterad inför imorgon.
- Att jag har en fantastisk kille i mitt liv, någon jag fick kämpa för, som visade sig vara värd det.
- Att mitt kodningsgig är totalt färdigt, att klienten är nöjd.
- Att jag ska träffa Carrie imorrn för första gången sen oktober.
- Att min telefon är det bästa som hänt mig sen Lucas, typ.
- Att jag börjar inse mer och mer vad det är vad jag vill göra i framtiden, börjar bli väldigt specifikt nu, vilket jag gillar.
- Att min kusins dotter är frisk och tjock och bäst och just precis drygt en vecka gammal.
- Att jag kommer ihåg hur fantastiska mina vänner runtom världen är, och att jag påminner mig själv om att fortsätta hålla kontakten och värdesätta dom.
- Att jag blev väldigt nervös när min pappa helt plötsligt frågade mig om Obi, det visar att jag verkligen bryr mig.
- Att jag lever ett liv där jag kan ligga i sängen en hel jävla dag och fortfarande vara produktiv.
- Att jag nu äntligen kan börja jobba på min portfolio och söka internships/sommarjobb.
- Att jag bor i den här sinnessjukt vackra staden.

I förrgår var jag hemma hos O, åkte dit på kvällen. Satt i soffan med hans kusin + flickvän och kollade på Spartacus, O jobbade ett par timmar i hans rum och jag ville ge honom space. När han var klar somnade vi i soffan till nån komedishow. Sen igår var vi och såg en nattbio, Sherlock Holmes (Robert Downey BRA, Jude Law BRA, men i övrigt ganska whatever film), innan vi kom hem och dog av trötthet. Han lämnade mig tidigt imorse, kysste mig på kinden, kysste mig på munnen, strök min arm, sen åkte han iväg på ännu en jobbresa. Kommer hem redan på onsdag dock.

Känner att det kommer bli en bra vecka. Jo fyller år lördag, det ska firas. Hon var lite ledsen idag, tror det är januari-depp blandat med åldersångest (flickungen fyller 22, men det var den mest depressiva födelsedagen för mig, så jag förstår henne), så tänkte springa ut imorrn och handla blommor åt henne innan hon vaknar. Världens bästa rumskompis. Hon ska inte vara ledsen. I övrigt, hur mår ni?

Puss, natt. Förövrigt, testa själva att skriva en sån där "tacksam för"-lista. Man kommer på fler och fler saker medan man skriver, tror det är nyttigt. Även om man är lite nere så blir man automatiskt på bättre humör.

Okej, puss.



Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0