LBD

Förra veckan var fantastisk. Gick till gymmet onsdag morgon och körde mage, armar och sen döden - 100 lunges (utfallssteg) med vikter. Vid 90 skakade benen. Kunde på riktigt knappt gå ner för trappan efteråt, mina ben var ren gele. Nu har det gått över en vecka och jag har FORTFARANDE ont. Men jäklar vad bra det känns ändå, äntligen något som verkligen tar. Ska till gymmet imorrn bitti igen, tänker köra 100 igen, men varva med sidosteg också så det inte bara blir vikt på framsida lår.

Hursomhelst, den här veckan har varit lugnare. Gick ut med Obi och hans vänner i lördags, sen sov vi över här eftersom jag hade Lucas. Söndag morgon gick vi ner till Honey Honey för frukost innan vi åkte ut till hans hus i Twin Peaks. Kom precis hem därifrån, tre dagar senare, haha. Vi spenderar mycket tid tillsammans, jag tycker om det. Jag känner mig väldigt lugn när jag är med honom, harmonisk. Lagar mycket mat, spenderar extremt lite tid med datorn, vilket är en skön omväxling. Det är nytt och fint. Han säger att han vet att han hade tur som träffade mig, att han har tur som får vara med mig. Han säger att han är så tacksam för de idioter som inte behandlade mig rätt, de har gett honom chansen att försöka nu.

Det finns så mycket jag skulle kunna säga om honom, men eftersom det här är nytt, och unikt, så vill jag behandla det med varsamhet. Det publika får vänta lite.

I övrigt ska jag till banken imorrn efter gymmet, sen ska jag träffa Bella för kaffe, sen Carrie för shopping, sen hem med Obi till Carrie och Jared på kvällen för middag. Fin torsdag. Jag är fortfarande i processen av att anpassa mig till det här nya livet jag lever, så ha lite tålamod med mig.

Puss.

Outfit lördag


Feedback
Postat av: Jessica.

Alltså. Jag vet inte om jag vill komma längre. Efter min säsong i Åre kommer jag att se ut som världens största kägla bredvid dig. Folk kommer att tro att jag är din stalker.

2012-01-21 @ 00:08:17
Postat av: C

Hahaha, du är CP. Längtar så jäkla mycket tills du kommer. Guld kommer det bli! Puss

2012-01-25 @ 18:08:09

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0