#30 - WHAT ARE MY GREATEST ACHIEVEMENTS?

Väldigt många människor låter andra människor bestämma över deras liv. Väldigt många människor är för svaga för att stå på egna ben, de är för små i sin självkänsla för att inte dra skit över andra, de känner inte tilltro till sig själva, de orkar inte leta efter sin plats, de är fattiga i sin trygghet och mycket av det som kommer ut ur deras munnar orsakar smärta hos andra.

Jag är stolt över den personen jag är. Jag är stolt över den familj jag kommer ifrån, jag är stolt över de längder jag skulle gå för att hjälpa människor jag älskar, jag är stolt över min talang, min kunskap, min moderliga sida (som blir starkare för varje år), min känslighet, min styrka, min dåliga humor och mitt driv.

Min absolut största bedrift hittills i livet är mig själv. Jag blir bättre för varje år, och det är precis så det ska vara. Jag har aldrig känt mig starkare, vackrare och mer värd att älskas än jag gör idag. Jag har så mycket att ge och jag tror att folk kan känna det när de är omkring mig. Obi säger att han är chockad över hur vänner och familj accepterat mig, de imponeras av hur jag för mig, de ser och respekterar min intelligens.

Jag är stolt över vem jag är, och hur fantastiska människorna i min närhet är bekräftar att vi är på samma nivå. Jag är min största bedrift.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0