25!

Hej hjärtan.

Idag fyller den här kvinnan 25. Förra året var en total bergochdalbana, med många milstolpar, vilket gör mig exalterad inför framtiden. Jag har precis bestämt mig för vilken titel jag ska använda när det kommer till mig själv i den här branschen, jag har också insett (efter erbjudanden om kodningsjobb på heltid) att jag vill vara i reklam på heltid, kodning är något som kommer stanna på sidlinjen. Jag har mailat min chef från förra sommaren för att försöka säkra jobb även denna, jag har gett datum till Obis vänner så de kan boka flygbiljetter till Sverige och jag jobbar simultant på min egen hemsida, business cards, resumé och portfolio.

Emil meddelade mig häromdagen att han bokat biljett till San Francisco. Men vänta, det blir bättre. Nu har Ado och Franco bokat också, två killkompisar till. Så nu har jag invasion den 27:e mars och satan vad glad jag blev när jag fick det messet. Obi fattade ingenting, jag skrek till och började skratta, haha. SJUKT kul, och ärligt talat tror jag de här nissarna är några av de människorna som kommer njuta av SF absolut mest.

I övrigt har jag bestämt mig för att ta över "vårdnaden" för Lucas helt. Lucas är, och har alltid varit, min hund. Farid har passat honom de dagar jag inte kunnat ha honom och sen extradagar ibland. Den här terminen är det bara tisdagar som det strular för mig, och det kan jag lösa på något sätt. Funderar på att anställa någon som promenerar honom en timme där under dagen. På torsdag hämtar jag hem honom, sen är det bara han och jag igen.

Nu måste jag börja göra mig i ordning, har två lektioner idag. Sen ska jag ut på Taco Tuesday med Carrie, kanske Jared och Obi också.

Puss!

Såg ut såhär i lördags när vi firade O:s födelsedag




Feedback
Postat av: emil

Jag har aldrig sett fram emot nåt så mycket som 27 mars. Känns som födelsedagsjulafton på Disney Land för en sexåring med ectacy i kroppen!

Men du, när hänger ni alla i Sverige i sommar då? Frågade förut men du totalvägrade att svara. Måste skriva upp mina semesterveckor typ nästa vecka senast.



Och förlåt men... GOD DAMN!

2012-02-07 @ 19:26:54
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: Cim

Hahahaha puss :)



Jag vet, det kommer bli så ruggigt bra. Ah, Sverige, jag kommer ju hem i juni men jag skulle STARKT rekommendera att du tar semester i juli, eftersom obi och hans polare kommer då. Och juli är ju ändå finast väder oftast. Obi landar 2:a eller 3:e juli tror jag.

2012-02-07 @ 21:07:34

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0