UPDATE LATE FEBRUARY

Hej små barn.

Jennas vistelse har varit fantastisk. Så här mycket turistiga saker har jag inte gjort sen.. nånsin, tror jag faktiskt. Vi har varit och promenerat i Fishermans Wharf, vi har hyrt cyklar med Obi, vi har sett staden och åkt över Golden Gate Bridge med Obi, vi har varit ute downtown och i the Mission, vi har dansat, skrattat och druckit alkohol varje dag. Precis som jag insåg att det skulle bli, haha. Nu planerar jag på riktigt att köra en vit månad och bli en hemmasittande loser fram tills slutet av mars. Då har jag tre grabbar som kommer och hälsar på, följt av Jessica direkt efter. Då vill jag vara utvilad och taggad igen.

I övrigt jobbar jag på min resume. Håller på och söker nya web design jobb via nätet. Vill ha ett till gig, litet som stort, innan sommaren kommer och örfilar mig i ansiktet med all sin härlighet. Har två klasser idag, sen ska jag se till att Jennas sista kväll här blir en explosion av roligheter.

Puss. Här är lite bilder från mitt liv.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0