GRADUATED.

Hej kompisar.
 
Nu är det på detta viset att JAG HAR TAGIT EXAMEN. Fil.kand. i reklam - CHECK!
 
Jag känner mig pirrig och glad och förväntansfull och vuxen och snyggare än nånsin - åh så jag hoppas det stör mina haters. Puss på er :) Det ska bli ROLIGT att leta jobb. Sitter just nu med ett frilansgig för en kille i Stockholm, två loggor beställda för några veckor sen. Jag har köpt ett skrivbord till mitt nya ställe (som ni såklart inte vet någonting om) och nu ska jag iväg på celebration dinner med mina vackra nya tjejkompisar (som ni kan skåda nedan). Här är ett par bilder från min höst. Bifogar också ett par bilder på min final i grafisk design - älskar den här nya instagramfunktionen på blogg.se. Gjorde mitt liv bra mycket enklare just nu.
 
Puss!
 
 
 
 
 
 
 

Feedback
Postat av: Isabelle

Snyggo!

2012-12-19 @ 18:09:26
URL: http://unicornfartsandfairydust.tumblr.com
Postat av: Sara - the arab thing

Du är så jävla grym!!! Grattis fina jävel <3

2012-12-19 @ 19:26:46

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0