LBD & MICHAEL KORS

Outfit i lördags när vi firade Carries födelsedag. Körde helsvart förutom klockan som fick stråla. Har fått en hel del komplimanger för den redan. Carrie hade sin gathering på ett ställe som heter Chambers Eat & Drink, sjukt mysigt var det. Har helt missat, ska försöka få med mig Obi dit på en dejt innan jag åker hem till Sverige.

På tal om det är det ju som vanligt en miljon grejer som ska fixas med innan jag kan sätta mig på planet. Just nu skiter jag i det dock. Springbreak och killarnas sista dagar, vi ska till Dolores och träffa Alex + hans lilla pitbullvalp. Sen har jag en vecka av portfolio-jobb innan Jessica kommer. Den här vårterminen har gått sjukt snabbt.

Puss.


Feedback
Postat av: Anonym

Cim du har helt fantastiskt snygg kropp, man blir nästan lite avis! :)

2012-04-12 @ 01:21:51
Postat av: Ida

Håller med ovanstående! Du har en kropp att döda för, helt otroligt! :)

2012-04-13 @ 22:36:35
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/buffy
Postat av: Cim

Taaack flickor. En bra bh och rätt pose gör underverk ;)

2012-04-14 @ 02:39:12
Postat av: Anonym

Vart har du tagit vägen cim?

2012-04-22 @ 23:28:52

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0