YOU, YOU CAN THANK ME NOW.

Jag vet att ett par feedbackare har ställt frågor - jag lovar att jag ska svara så fort jag har tid. Jag vill också snabbt säga till er som säger att jag är en mentor, en inspiration, att ni gråter eller skrattar över vad jag skriver, att ni läser min blogg pga mitt mod eller mina ord om kärlek, att det är högt och lågt och en bra blandning på inläggen - jag kan inte i ord beskriva hur glad det gör mig varje gång jag får en sån kommentar.

Den här bloggen är total terapi för mig. Jag har, som de flesta vet, alltid älskat att skriva, dagböcker, noveller, uppsatser, vad som helst. Men att kunna dela med mig på det här sättet och ha människor jag antingen känner eller inte känner faktiskt reagera på vad jag skriver - det är fantastiskt. Jag vet att jag sagt att jag skriver för mig, och det gör jag. Men att veta att ni kan hitta inspiration eller få mer mod genom att besöka den här bloggen, det är vad som driver mig vidare. Så tack, tack, tack, tack, tack. Jag blir oftast helt chockad över hur vackra era kommentarer är, jag har bara aldrig sagt det. Nu säger jag det. Så - tack.

I övrigt är det 25 grader varmt, jag knäckte precis Green & Blacks digitala rebirth och här är min nya tröja jag köpte på Old Navy idag. OCH OCH OCH jag fick lön idag! 4000 spänn, det var helt oväntat, jag tror det är semesterersättning. Nu var det som att jag fick tillbaks allt jag gjorde av med på IKEA. Så Oriflame står för veckans bästa överraskning.

Nu ska jag ut i solen igen.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0