HAPPY TUESDAY

Sitter och sketchar upp rich media banner-idéer för Green & Black's. Konceptet är ytterligare lite utvecklat, men banners är svåra alltså. Fånga nåns uppmärksamhet på 15 sekunder, med bara 80k att utnyttja, och få någon att faktiskt interagera/klicka. Jag har kanske klickat på tre banners i hela mitt liv. Tänkte satsa hårt på snygg design i och för sig. De allra flesta banners, även från byråer känner jag, är så sjukt fula. Jag klickar inte på fula saker, haha.

Sen måste jag säga att tv-serierna den här hösten är helt absurt fantastiska. Säsongspremiären av Grey's, The Office (guuuuuuud), Community, Up All Night.. O visade mig första avsnittet av Breaking Bad i söndags, och JESUS KRISTUS. På de 20 första minuterna berättade dom mer än vad Mad Men berättade under hela första säsongen (och då älskar jag Mad Men). Han var hyfsat nöjd med hur mycket jag älskade det. Sen har vi Dancing With The Stars som jag och Joanna garvar ihjäl oss åt. Alltså, två timmar av sopiga dansare, gud så roligt det är. Varken Pan Am eller Playboy Club gjorde det för mig. Amber Heard ser ut som ett korkat får i 45 minuter, och Pan Am tappade jag helt intresset för bara tio minuter in. Men The Office, alltså.. helt otroligt. Helt otroligt. Se det, NU.

Hursomhelst. Nu mer Green & Black's, sen möte med en teampartner, sen Flash resten av dagen. Längtar redan efter helgen, som börjar på torsdag kväll för min del. Då ska jag dricka lite sprit med Carrie.

Puss.

ser ut som ett litet miffo, men sjukt snyggt ljus i mitt sovrum!


Feedback
Postat av: jenna

What the F* is going on with your boobs?! Bitch

2011-09-28 @ 17:35:16
Postat av: Cim

men hahaha jag sa ju det! du är så rolig "de kommer inte växa av p-piller" nej tjena. har gått upp en full storlek. Neovletta. Tips från coachen. Och nu är de dessutom mindre än vad de var i slutet av augusti, när svullnaden var som värst. Då hade jag 32C.

2011-09-28 @ 18:24:31
Postat av: jenna

Har varit och köpt p-piller.. yasmine heter dom ifs.... nu håller vi tummarna för att brösten börjar växa. 32C säger mig för övrigt inte ett jävla skit. Jag är svensk.. finsk.. whatever

2011-10-01 @ 23:03:36

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0