OWL LOVE

Hej gänget.

Alltså dra åt HELVETE vad bakfull jag var idag. När jag är bakfull är jag helt dum i huvudet. Var på Forever 21 och skulle prova kläder, tjejen frågade mig hur många plagg jag hade. Jag tittade ner på galgarna och kunde PÅ RIKTIGT inte räkna ut hur många jag hade. Det var typ fem, dessutom, inte som att jag hade fyrtio grejer. Glömde bort hur man räknade. Perfekt. Bra Cim.

Igår var fint förresten. Alltid när vi är alla vänner samlade på samma ställe är det fint. Och Andrew, så söt. Han kom fram till mig och började prata om ett av mina armband (som han hade sönder för hundra år sen). Och så halar han upp ett halsband han köpt åt mig ur fickan. "Eftersom armbandet var från London, så väntade jag tills jag åkte till London för att köpa något till dig". Haha, så jävla gulligt. De här vännerna vårdar man, så mycket kan jag säga. Sen drack vi alldeles för mycket whiskey och åt alldeles för mycket ost innan vi dansade på Ambassador en sväng.

Och idag, alltså - bakfylla. Ska käka nu, kyckling med potatis, morötter och SMÖR, sen ikväll ska jag äta hamburgare med Farid. Fet mat dagen efter fest måste vara bland det bästa som finns. Köpte förresten massa fint idag, ni får se efter jag ätit. Fler par jeans och en typ av klänning jag letat efter i ÅR nu.

Puss, kram.

igår

idag


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0