I LOVE YOU, BUT I'VE CHOSEN FRIENDS

Hej gänget.

Har läxor att göra, lite html-design. Men tänkte bara uppdatera er med lite bilder från mina första veckor i San Francisco. Kort text under varje bild.

Puss!

Sverige är alltid med tack vare IKEA.

Lunch i solen med Gabriella och Carolina.

Det jag äter tyyyyyp fyra dagar i veckan. Med pasta, kokt ägg, avocado och sourcream. Gott gott gott.

Huntington Park, tre-fyra blocks från där vi bor. Alltid varmt när solen visar sig.

Testade jeans inne på Levi's. Hatar att prova jeans. Jag har inte en svensk kvinnas underkropp. På riktigt.

Har placerat mina fina skor ovanpå garderoben, som förövrigt är gigantisk.

Som sagt ovan, det här är vad jag äter oftast. När jag inte orkar koka pasta kör jag bara sallad.

Alltså, haha, jag orkar inte med mina vänner. Skulle träffa Anton på Sugar och dricka lite whiskey efter den första hårda skolveckan. Vad har han med sig? Ett kokt ägg. Som han ritat på. Till en bar. Han ger den till mig med orden "Tänkte att du behövde en pojkvän". Jag skrattade, och skrattar fortfarande.

Han lever nu i en äggkopp på mitt skrivbord. Eggbert, alltså.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0