PASS WITH FLYING YOU KNOW WHAT

Det finns inte ett bättre sätt att börja en dag på. Fick ett mail av mina lärare i Digital Strategies, min account planning-klass, där de gav oss feedback på presentationen vi körde i torsdags.

 

 

 

 

 

 

 

Vi har två lärare, därför det är olika kommentarer. Men bägge gav mig B+, vilket är SJUKT bra med tanke på hur gravt oförberedd jag var. Bägge lärarna jobbar förövrigt hos The Barbarian Group, här kan ni se byråns portfolio.

Att Frank tycker det är för många idéer kan jag leva med. Typiskt mig. Kanske borde jobba på det förövrigt. Jag har en förmåga att tänka för "stort". För mig finns det inget brand som INTE kan vara banbrytande.

Nu blev jag glad i alla fall. De allra flesta fick D eller C, så ett B+ är jag mer än nöjd med. Jag gillar verkligen strategi, och hör och häpna - jag älskar research.

Puss.


Feedback
Postat av: J

bra jobbat tjejen!!!

2011-09-28 @ 00:11:12
URL: http://juanna.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0