MOODBOARDS & DATING

Underbar dag. SJUKT varmt. Gnäll-varmt. Helt vindstilla dessutom. Hade i alla fall ett bra möte med en teampartner vid 2, efter 40 minuter have vi sex klara koncept. Det var skönt att få det ur vägen. Nu sitter jag och gör moodboards för de här koncepten. Företaget är The Sharper Image, ett av de svåraste brands jag varit med om, faktiskt. Totalt utdaterat, kvarleva från 80-talet som gick i konkurs 2007 och nu försöker igen med enbart online-närvaro. Det är inte det lättaste att kicka liv i. Ett teknikföretag där man inte ens kan pilla på grejerna smakar lite beskt, men vi ska försöka så gott vi kan. Kommer vi på en klockren idé för det här så är vi BÄST i världen.

Det här är i alla fall en av mina favoritidéer för det här företaget, gadgets känns givet och hela poängen med "en man och hans gadgets" låter intressant i mina öron. kommer definitivt vara en humoristisk ådra i det här konceptet om det är detta lärarna väljer. Jag har typ fyra reklamfilmer i huvudet redan..

Vi får se. Nu ska jag lämna över Lucas till Farid, sen göra mig i ordning, ska på min andra dejt med killen jag drack kaffe med förra veckan. Vet inte riktigt om jag är intresserad av något mer än vänskap än, men Joanna informerade mig om att det är exakt därför man dejtar. Han är i alla fall sjukt rolig, så jag vet att jag kommer ha kul.

Okej, hörs senare, puss!


Feedback
Postat av: Anonym

Haha, "efter 40 minuter hade vi sex"...sedan läste jag vidare :)

2011-09-23 @ 03:31:39

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0