IDAG.

Och det spelar ingen roll om det gör ont, för det går över. Det är okej att sörja sviterna av en förlust, så länge du kan lägga handen mot ditt bröst och känna det som lever, det är okej. Jag gav dig hela mig, men jag tar varenda bit tillbaka. Jag tar mitt skratt och mina höfters konturer i ljuset av varje morgon, jag tar mina händer och mina läppar och går. Jag gav dig allt det som är jag, och jag tar varenda bit tillbaka. Jag tar de dåliga skämten, middagarna i ugnen, jag tar mina aldrig sinande kyssar och går. Jag tar sättet mina lockar faller, mina olikstora fräknar, jag tar mina blå ögon och går.

Och idag kommer vara igår imorgon.

Feedback
Postat av: A

Gud så vackert.

Postat av: A2

word

2011-09-10 @ 10:19:59

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0