I LOVE YOU BUT II

Version 2.


Feedback
Postat av: emil

Hej tjejen, jag vill inte vara en fitta eller så, men jag tycker din röst "drunknar" lite i bakgrundsmusiken, så jag hade lite svårt att höra exakt vad som sas i videon. Högre röst, lägre gitarr kanske?



Eller så är det mina högtalare, vad vet jag, please don't kill me. I övrigt var det jättefint! Men vad är det för nåt?

2011-09-22 @ 00:23:01
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: Cim

Ah, okej. Sänkte musiken till 45%, kan gå ännu lägre. Brydde mig inte så mycket om folk kunde höra rösten, eftersom ingen fattar svenska här :) Men det ska jag fixa.



Det är ingenting. Var bara en technical assignment för min guerilla online/tv-klass. Vi skulle visa olika vinklar, ljussättning, osv. Voiceovern är från ett blogginlägg jag skrev för ett tag sen. Puss, tack för feedback.

2011-09-22 @ 07:51:12

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0