FOREVER 21 JEANS

Joanna informerade mig för typ en vecka sen att Forever 21:s jeans alltid passar henne. Och eftersom Forever 21-jeans kostar 14 dollar eller mindre så gick jag dit för att kolla. Och för första gången i mitt liv är det roligt att handla underkroppsplagg. Frågade Joanna varför de här av alla märken sitter som klistrade:

- It's because they where made for black girls. And you and I have black girl asses.

Sådärja.

Imorrn får ni se massa fina bilder från inflyttningsfesten. Nu ska jag sova. Puss.





Feedback
Postat av: A

Vill bara meddela att de passar utmärkt på plattrövade svennar med stora höfter också :)

2011-09-18 @ 12:13:11
Postat av: Cim

Hahaha, okej :) Forever 21 vet vad dom gör, med andra ord.

2011-09-18 @ 17:58:20

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0