DONE.

Hej hjärtan.

Förlåt att jag försvann! Midterms är midterms. Herregud, alltså. Så onsdag presenterade jag en integrated campaign för Green & Black's, ett av mina favoritbrands den här terminen. Jag älskar min idé för det, nu måste den finslipas på alla plan, sen är den en definitiv portfolio-kandidat. Fick bra feedback, det har varit ett helvete att kommunicera med min teampartner, men vi löste allt till slut. Här är två screenshots från den kampanjen, jag jobbar på den både i Digital Strategies och Integrated Campaigns:


Innan den klassen presenterade jag och en annan teampartner en helt sjuk tv-spot för Sharper Image, visar den så fort jag får videon från henne. Lärarna älskade idén så vi kommer förmodligen utveckla den mer och filma ett par till.

Igår presenterade jag först min kodade hemsida för Blue Bottle. Blev väl mottagen, jag tror jag kommer höja mina betyg i alla kurser nu. Här är screenshots från det:

Sen hade jag ytterligare en pres i Digital Strategies. Satte ihop en pdf 40 minuter innan klassen började, sen presenterade jag totalt oförberedd. Gick helt okej, det är skönt att jag kommit in i nästa stadie av trygghet när det gäller det där. Nuförtiden blir jag helt enkelt inte nervös, när jag är oförberedd känner jag mer "suck" än något annat.

I måndags längtade jag tills den här skolveckan var över. Nu är den det, och det känns så sjukt skönt. Jag sov till 12 idag, det behövdes. Hade lätt kunnat sova två timmar till. Åt frukost vid 2, haha. Nu ska jag duscha och kanske gå ut en sväng.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0