THE LIST

Har inte gjort en sån här på år och dar och är för trött för att blogga ordentligt. Snodd från Sandra.

BRUKAR DU KOMMA I TID:

När det gäller viktiga grejer, alltid. Är aldrig sen till skolan. Någonsin. Om det är middagar hemma hos vänner eller utekvällar är jag nästan alltid sen. Hemskt nog. Snittar nog på tio minuter, i värsta fall en halvtimme.

HAR DU BRA KONDITION:

Alltså.. finns det en mer relativ fråga? Jämfört med för typ sju år sedan, inte en chans. Jag skulle nog säga att jag har ruggigt kass kondition för en person med min fysik.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

Igår. Carrie köpte en 5D häromveckan. Japp. Den kameran är GANSKA fet.

HUR KÄNNER DU DIG NU:

Lite trött, men jag mår bra.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:

Omöjligt att svara på. Min garderob är, på riktigt, en fest i färg och prints.

KAN DU LAGA MAT:

Ja, det kan jag, om jag lägger manken till.

VAD PLUGGAR DU:

Reklam och web design på AAU i San Francisco.

BLIR DU BRA PÅ KORT:

Generellt, nej. Men tar jag typ 20 stycken, då kan jag få två-tre höjdare.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:

När jag såg senaste avsnittet av Parenthood typ i förrgår, haha. Mest underskattade serien någonsin.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:

Nej, inte direkt.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:

Mjo, första halvan var okej, efter midnatt blev det väldigt, väldigt bra.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:

KAFFE.

ÄR DU NYTTIG:

Ja, det tycker jag. Äter mycket grönsaker, absolut ingen frukt i och för sig. Har aldrig gillat frukt. Men jag äter LÄTT tio avocado i veckan, en bunt morötter, en hel del bladspenat.. dricker aldrig läsk, äter nästan aldrig chips, köper nästan aldrig godis/glass. Är mycket mer för alkohol än för sötsaker. Haha.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:

Eh, jo, det har ju hänt. Servitris på restaurang Glashuset, kassörska på ICA, telefonförsäljare för Jobbsam och Aktiva Synskadade, account manager för American Express, skribent/biträdande chefredaktör för Sourze.se i en drös år, skribent/försäljare för Stureplan.se, copywriter-praktikant på Oriflame. Jag är stolt över större delen av mina jobb, faktiskt. Jag är en jävel på att jobba.

ÄR DU BLYG:

Nej, det är jag verkligen inte. Jag kan bli blyg, eller snarare nervös, om jag blir negativt överraskad i en situation. I övrigt är jag väldigt extrovert och öppen.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:

Typ 10:30.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?

Mario Cart! Hemma hos Carrie. Älskar det spelet.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?

Grand Theft Auto Los Angeles, haha. Ja, jag är seriös.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?

Bra jävla fråga. Typ ingenting skulle jag vilja säga. Jag blir, enligt egen räkning, rejält påverkad av ett glas vin. Känner extrem skillnad i både huvudet och kroppen. Full, enligt andras räkning, blir jag nog efter tre-fyra glas.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?

Japp. Hoppade av nattbussen och spydde en gång. Fyra hållplatser hemifrån. I snöstorm. Det var kul.

JAG SOVER:

Nu på senaste vaknar jag varje morgon vid 8. Ärligt talat skulle jag helst vakna vid 7, då kan jag få riktigt mycket gjort innan lunch. Det är alltid mina bästa dagar, ska nog börja ställa alarm. Jag tycker om att sova ensam och jag tycker om att sova med pojkar också. Sover alltid ytterst.

VAD SA DU SENAST?

"Am I in your way?" Joanna satte sig bredvid mig och började styra om med bordet, hon ritar.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?

Har aldrig varit på festival i mitt liv. Det är inte min grej. Eller ja, jag var på Stockholm Jazzfestival 2006, men det var bara för att se Kanye. Inget sånt där tälthäng och tjafs.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:

Carrie. Alltid. Även om jag är arg/ledsen på henne.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:

Fyra färdiga läxor. Fixa det, tack.

HAR DU SNYGGA SKOR:

Det kan du hoppa upp och sätta dig på att jag har.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:

Gud, minns inte.. skrattade, följt av "you're crazy", tror jag.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:

Jaha då.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:

Ja, faktiskt. En speciell någon smsade mig innan han lyfte, under tiden för mellanlandning och så fort han nådde mark i SF. Vi hade ju en dejt inplanerad idag, men den blev tidigarelagd med typ.. tio timmar. Fint att vara nära honom igen.

HAR DU KÖRKORT:

Neeeeeeeeej. Har redan fått skit för det. Ska fixa nästa sommar. Skulle tycka det var pinsamt att söka jobb utan att ha ett körkort.

ÄR DU ENSAM NU:

Nej, Joanna sitter här bredvid och gör läxor, så duktig är hon.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?

På onsdag har jag en sen dejt inplanerad med O, förhoppningsvis hinner vi träffas innan dess också. Sen ser jag fram emot att gymma, förhoppningsvis hinna ikapp med läxor, förhoppningsvis få betalt från produktionsbolaget. Det kommer bli en lugn vecka.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0