STACKARS BERGHS.

jag fick den här fina kommentaren på ett äldre inlägg:

"din blogg(ska påpekas att jag verkligen kom in på den av en slump, ångrar mi gnu bittert att jag började läsa) är det mest tragiska jag någonsin snubblat över! Du klär dig som en fjortis, skriver som en jävla kratta, verkar umgås och dejta helt makabert patetiska människor och well...bloggar om ett allmänt ointressant liv. tack och hej vi hörs aldrig igen.
"

Och här är IP-adressen och vart personen skrev det ifrån:


Klockan halv åtta på kvällen från Berghs. Så antingen är det en gammal tjejkompis till mig (jag vet, tjejer i allmänhet är fantastiska, haha), någon av hennes likvärdigt livsledsna tjejkompisar eller någon ny stackare som någon annan stackare lurat i att jag är en dålig människa. Oavsett - Eftersom du går på Berghs så skulle jag tipsa om att ägna din tid åt att plugga istället för att lämna såhär elegant formulerade kommentarer på min blogg. Jag frilansar redan i den här branschen och det kommer inte gratis, kompis. Jobba på istället för att slösa tid på att ge ut dålig energi, jag garanterar dig, det kommer tillbaka.

Och det måste finnas andra läsare som fått negativa kommentarer i sina bloggar. Vet med hundraprocentig säkerhet att en människa som spenderar tid på att försöka få andra människor att må dåligt alltid, undantagslöst, mår dåligt själv. Det finns ingen väg runt det. Är man lycklig och nöjd med sitt liv, som jag exempelvis, så känner man helt enkelt inte behovet av att hålla på så. Glöm inte bort det, och för allt i världen, ta aldrig åt er.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0