SO... THAT WAS AWKWARD.

Okej, snacka om instant karma på mitt snack om dålig energi. Ni två som flippade på varandra i kommentarsfältet - håll sånt där till er själva. Jag tog bort era kommentarer, vill inte ha sånt på min blogg. Får skylla mig själv eftersom universum, precis som jag alltid pratar om, gav mig tillbaks exakt vad jag gav ut. Läxan lärd.

Hade två ganska bra klasser igår. Jobbar med Belen för att äntra en tävling om tre veckor, Droid vill ha en 30-90 sekunder lång video som presenterar deras nya Bionic-telefon. Deras tag är "Control it, and you control everything", vilket är exakt lika vagt, efterblivet och korkat uttryckt som i alla dessa jävla tävlingsbriefer.

Bra, nu fick jag det off my chest. Den värsta någonsin är fortfarande Nissan Cube 2009, det enskilt viktigaste budskapet var typ "it's not a car, it's a part of your mobile lifestyle". JAHA MEN OKEJ. Mobil livsstil. Dummaste jag hört i hela mitt liv. Det var det som fick mig att hata account planners när jag först kom hit. Vilket jag inte gör längre. Bara så ni vet.

Hursomhelst. Vår idé är evolutionen av kontroll. Det kan nog bli bra om vi får ihop det.

I övrigt har jag syndat. Ni förstår inte hur länge jag letat efter just en sån här klänning. Min absoluta favoriteditorial genom tiderna har en blond tjej, mot en vägg, iklädd en nästan identisk klänning som den nedan. Jag var tvungen. Typ 500:-, Asos. Förhoppningsvis är den lika fin i verkligheten.

Sen fick jag världens finaste sms av O igår (vi ringer aldrig varandra, varken han eller jag gillar att prata i telefon). Jag har aldrig smsat såhär mycket med nån, någonsin. Standard är nog närmre 50/dag, igår måste det varit närmre 100. Jag i min TV-klass med dator och kaffe, han på konferens i Portland. Hursomhelst. Vad han skrev håller jag för mig själv. Men det gjorde mig väldigt varm inombords. Dessutom fick jag ett sms av Carrie där hon skrev att hon pratat med produktionsbolaget jag gjorde hemsidan åt. Hon sa att de älskade vad jag gjort och de ser fram emot att jobba mer med mig när hemsidan ska utvecklas. Efter det sprang jag rätt in i en skrattande Anton, sen kom jag hem och drack whiskey/cola med Joanna och somnade med fina ord studsande omkring i huvudet. Alltså.. bra onsdag.

Nu måste jag göra läxor.

Puss


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0