POST-WHISKEY

Och jag vinner en diskussion över sms. Med en så intelligent, ifrågasättande, utbildad man händer det inte speciellt ofta, han frågar om jag förväntar mig att bli premierad för min vinst, jag säger att det beror på vad priset är. Ett par minuter senare svarar han:

- It's a slow kiss.

Han har ett lugn över sig som är så tilldragande. Och jag har aldrig blivit behandlad såhär bra i mitt liv. Helt seriöst. Respektfull, tålmodig, han är varm mot mig och det värmer mig. Och som alltid, med killarna jag ger min tid till, han har ett sätt med ord som är fantastiskt. Jag kommer väl skriva om honom mer, i omgångar. Det känns lite konstigt för mig att skriva om det här, men den här bloggen reflekterar mitt liv och just nu är han i mitt liv.

Hursomhelst. Han är fin.

I övrigt var jag och dansade igår med Carrie, Andrew och Anton. Avslutade kvällen med att köpa med hamburgare till O och gå igenom Aftonbladet tillsammans (han älskar språk och vill att jag ska gå igenom varje ord fonetiskt). Idag blir det läxor, god mat och kanske lite sol.

Puss.


Feedback
Postat av: emil

Nu går jag ut på en limb här, men den där O du pratar om... jag tror jag vet vem det är. Du har nämnt honom förut i bloggen och hur grym du tyckte han var. Den här personen är väldigt lugn också. Och är väldigt bra med ord. Och han skulle nog vilja att du valde honom, om det inte vore för att du är svensk medborgare och därför kanske inte har möjligheten att välja honom.



Obama?

2011-10-02 @ 21:51:16
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: Cim

Hahahahahaha

2011-10-02 @ 22:40:00
Postat av: Cim

Nästan :)

2011-10-02 @ 22:41:34

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0