MONDAY.

- Do you think I'm wonderful?
- No.
- Why?
- Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.


Hittat hos Niotillfem. O i ett nötskal. Vi hade en fin dag igår. Strålande sol, över 20 grader varmt. Vaknade av att Joanna satte nyckeln i låset vid typ tio, sen gick vi upp, drack kaffe (bara jag, naturligtvis har jag lyckats hitta ännu en snubbe som inte dricker kaffe), lyssnade på musik. Vid lunch tog vi med Lucas och gick en lång promenad ner till the Grove. Pratade i timmar. Vi var inte hemma förrän 4 igen. Pratade, skrattade, tittade på TV i soffan, drack lite vin, sen åkte han och spelade basket på kvällen.

Jag kan ju alltså.. ingenting om basket. Men han är tydligen ganska jävla duktig. Han skulle flyttat utomlands och spelat på professionell nivå om inte hans knä trasats sönder i college. Nu igår blev han tillfrågad av en coach om att spela på semi-professionell nivå. Få betalt, resa runt. Får se vad han bestämmer sig för, tveksamt om han kan fixa det med två heltidsjobb. Borde följa med nån gång och se honom spela. Då kommer jag väl dö av hur sexig han är. Förmodligen.

I övrigt pluggar jag. Lägger upp den uppdaterade designen till Blue Bottle snart, jag bytte riktning. Tycker väldigt mycket om vart jag är på väg med det. Den första designen jag gjorde för Blue Bottle sparar jag till nåt annat brand, haha. Ikväll kommer Carrie hit med middag, vi ska snacka lite skit och plugga. Lugn vecka, som sagt.

Och jag behöver städa. Såg jag nu, på bilden, haha.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0