MIDTERMS.

Klockan är 2, jag hällde i mig två koppar kaffe för två timmar sedan och gjorde nyss klart tre Flash-banners. Fucking äntligen.

Nu blir det innovativ media, mobil applikation och.. någonting annat jag glömt. Utöver att spendera tid med min kära dator har jag idag varit och tittat på när Joanna uppträdde med sitt band. Det var mysigt, bara jag, Carrie och Farid var där. Drack vattenmelonöl och rökte en enslig cigarett. Sen kom jag hem och skypade med O som såg så sjuuuukt sexig ut, det hade jag inte tid med. Så slutade med det, sen dess har jag pluggat. Åt en macka. Ja, ni.

Det är midterms och det känns och som allt annat som känns finns det något vackert även i detta.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0