MALE AMBITION

Eh. Haha. Gick med i en amerikansk dejtingsajt imorse. Mest för skojs skull.

När jag gick in igen efter en kvart hade jag 25 nya meddelanden. Nu har det gått några timmar och jag har 45 noteringar om nya meddelanden. Jesus kristus, säger jag bara. Jag och Jo har garvat åt användarnamn och profilbilder i typ en halvtimme nu.

Utav dessa 45 finns det i alla fall två som är RIKTIGT fina. Alltså rent utseendemässigt. Men har inte ens tid med det här nu. Nu åker jag på lektion.

Puss.


Feedback
Postat av: Robin

konstigt Cim, du som är så ful.



jake_is_me och theresjustme verkar vara ärliga typer, och toxicfrog låter ju som en väldigt intressant typ! diehipsterdie är nog homosexuell dessvärre så honom kan du ju stryka direkt.

2011-10-21 @ 11:37:34
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs
Postat av: jessica

alltså.... jag tycker att du ska satsa på yogibear52, han verkar vara en mogen man. potentiell framtid?

2011-10-21 @ 12:30:48
Postat av: Cim

Hahaha Toxicfrog killen var roligast av dom alla. Han skrev att han var i reklam, tills han växte upp och skaffade ett RIKTIGT jobb hahahaha. Alltså pundare. Och sen säger han "As a previous creative director, I love helping people with their advertising work, so feel free to email me with any questions. And please don't take this as a pick up line, if it helps I think you're ugly". ALLTSÅ HAHAHAHA jag dog

2011-10-21 @ 18:24:03
Postat av: Cim

Åh Jessica, det fanns en riktig heting - TopGunFan84. Den du. Eller Bluberrypancakes. Alltså.......... jag orkar inte.



Och tack Robin för the backhanded compliment, jag älskar dig med <3

2011-10-21 @ 18:25:25
Postat av: Robin

hahaha toxicfrog :D:D go get him!



"if it helps I think you're ugly" kul kult :) man skulle allt bra gärna vilja veta vilka alla dessa människor är.



kämpa nu, din läsarskara vill följa dina online-äventyr! screenshots, hot shots, lots of lots!

2011-10-24 @ 14:42:37
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0