MAKE IT LAST FOREVER, FRIENDSHIP NEVER ENDS

Från i lördags. Tagna av typ.. alla. Haha. Redigerade av mig. Visst är det omöjligt att se att jag var ledsen över en karl?

Duktig Cim.

Jag slåss fortfarande med tankar på att antingen släppa honom helt eller fortsätta träffas. Men det skiter jag i just ikväll. OCH vet ni varför vi ser så svettiga ut på bilderna här nedan? För att fredagen och lördagen var bland de varmaste dagar jag någonsin varit med om i San Francisco. Över 30 grader varmt och lägenheten kokade så pass att vi fick dra fram fläkten. Jesus, säger jag bara. Idag samma sak, satt uppe på taket en timme och fick lite färg. Ska fortsätta hela veckan ut, detta väder.

Och.. hmm. Jag har en 2 minuter lång video på Gabriella, Carolina, jag och Carrie när vi sjunger och dansar till "Wannabe". Japp. Spice Girls. Vilken nostalgitripp. Jag återkommer om den där videon, finns det något som kraftigt kunde hota mina chanser till framtida anställning så är det den, haha.

Puss.



Feedback
Postat av: Christine&Paris

Det är svårt det där, att veta när man ska släppa taget. Kärlek är ju verkligen ALDRIG lätt, vare sig man är olyckligt kär eller lyckligt kär, haha ;)

2011-10-18 @ 19:24:27
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0