GREAT NEWS FRIDAY

"Great thinking here Cim. You get the story, explain the relevance, and, what I love, point out the missed opportunity to mine the contest for more stories — the family that finds the car IS a great story, an opportunity for more branded entertainment, to continue the campaign. Grade: A."

/ Frank

Bästa starten på en fredag. Det här var mailet jag fick tillbaka från läraren efter en analys av en Dodge Journey-tävling. Jag dödar den här Account Planning-klassen just nu. Duktig Cim.

Kommenterare - linnet i inlägget nedan är från H&M, hundra år gammalt. Har klippt av ärmarna. Sen var det någon annan som frågade hur mycket jag har att göra av med i månaden. Jag har budgeterat för ungefär 3000-3500:-, men nu kommer jag ha mer eftersom jag får $840 för mitt hemsidegig. Jag kommer med allra största sannolikhet dessutom utveckla den sidan mer, sen fick jag ett tips från Carolina om ett betalt deltidsjobb jag ska försöka få också. Fortsätter jag få frilansgig så kommer jag ha en hel del mer pengar. Vilket vore grymt, såklart.

Just nu dricker jag förövrigt sangria och har workshop med Joanna, Anton och Gabriella. Mysigt.

Puss.

Feedback
Postat av: Moa

Hatar när du har fullt upp med ditt liv och inte hinner/tänker på att blogga. Men det är kul att det går bra för dig!

2011-10-16 @ 19:06:23

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0