AND MY HEART WAS POUNDING.

Kände mig lite ledsen nyss. Jag vet varför, men tänker släppa det nu.

För jag har haft en fantastisk helg. I fredags tog jag en långpromenad och köpte två toppar på Urban Outfitters, visar imorrn. Sen kom Daniel över till lägenheten, Joanna var här också såklart, vi rökte ett par cigaretter (fy skäms), drack en flaska rödvin och snackade skit. Planerade outfits till hans födelsedagsfest som är om två veckor. Temat är djur och jag funderar på att vara en blue jay. Det är en blå fågel, i princip, haha. Tänkte köpa någon billig, blå långklänning som svajar fint i vinden, köra lösögonfransar och svincoolt smink.. Han är fashion student, så nån porrig leopardklänning kommer inte hålla måttet, haha. Kul ska det bli i alla fall. Efter han gick slängde vi ner oss i soffan och såg tre avsnitt av Bad Girls Club. Bra fredag.

Sen igår kom den här mannen hem. Han stod med en flaska vin utanför dörren när jag hämtade honom, han kysste mig och den här karln behöver aldrig säga att jag är vacker, jag ser vad han tänker i hans ögon. När det gäller killar spelar varken ord eller handling lika stor roll som blickar för mig. Kan jag se i dina ögon att jag är det sexigaste du sett - du behöver aldrig säga det.

Innan dess stack jag iväg till gymmet och körde en kickboxnings-klass i en timme. HELVETE vad öm jag är överallt. Armarna och låren är värst. Efter en snabb dusch stack jag och Jo ut i regnet och handlade mat, vi skrattar KONSTANT när vi är tillsammans, vilket är fantastiskt naturligtvis. Stod och lagade hederlig svensk tacopaj när O smsade och sa att han var här. Sen kom Heather över också, en ny bekantskap från min Digital Strategies-klass, sjukt rolig, laidback tjej med huvudet på skaft. Så jag, Jo, O och Heather - vi drack så mycket att det är ett skämt. På riktigt. En FLASKA tequila, och inte i drinkformat, åh nej då, vi shottade upp en flaska tequila. Sen drack vi en flaska Jack Daniels och två flaskor rött vin. Alltså. Sju shottar tequila var, jag har ALDRIG shottat så mycket i mitt liv. Att jag inte dog är otroligt, full var jag, men mådde inte illa överhuvudtaget.

Hursomhelst, vi pratade om allt möjligt och lyssnade på min fantastiska låtlista på Spotify innan vi tog oss ut till Ambassador. De hade tydligen influerats av min musiksmak, för jesus, varenda låt var guld. Gud, så vi dansade. Heather tog hem Jo efter en stund (kalaspackad, föreställ er det fullaste ni kan tänka er, dubbla det och där har ni henne), O och jag försvann in i vår egna värld. Vi dansade i timmar. Ju fler whiskey sours vi drack, ju mer närgångna blev vi, hur vi inte blev utslängda är ett mysterium.

Och han:

- Har du saknat mig?

Och han:

- Jag förstår på riktigt inte hur du kan vara så sexig. När du dansar.. Herregud.

Och han:

- Du vet vad du kommer viska senare inatt, eller hur?

Jag orkar inte hur han gör allting rätt. Han drar ett skämt, ser mitt ansikte förändras, Joanna garvar sönder och han ler, kommer mot mig, lyfter upp mig, bär omkring mig. Han kysser mig som att ingen annan existerar, vi dansar som att ingen annan existerar. Allt det jag saknat och längtat efter i form av fysisk beröring, har jag här. I en kille som säger att han aldrig varit så tidigare. Bara nu, bara med mig. Han sover över, naturligtvis, vi vaknar, skrattar, han tar mig till fantastiska Farmersbrown (all you can eat soul food buffé, det bästa kaffet du någonsin smakat, live band, bottomless mimosas och otrolig atmosfär) där vi äter, dricker, pratar.

Han vet vad jag ska säga innan jag säger det. Han visar mig saker han tror jag kommer tycka om, och han har alltid rätt. Jag menar.. kom igen. Han stryker mitt hår när jag ligger med huvudet i hans knä. Han berättar historien om hur vi träffades för Heather, och han är så fin när han gör det, så kärleksfull. Han åkte hem för en stund sen. Han har släppt många av sina murar och jag har börjat se mina egna mönster också.

Jag hade en väldigt fin helg.

Puss.


Feedback
Postat av: Sandra

Fan vad fint att läsa.

2011-11-07 @ 09:23:37
URL: http://www.toniteonly.se
Postat av: Cim

Men kram på dig. Och i pipelinen har jag haft ett inlägg om dig i typ två veckor nu.

2011-11-07 @ 17:48:32
Postat av: Sandra

Oj va? Om mig? Nu blev jag bra nyfiken.

2011-11-07 @ 19:14:13
URL: http://www.toniteonly.se

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0