MIDDLE OF THE WEEK REFLECTIONS

Och han smsar och säger att han inte kan sluta tänka på mig. Ju mer han slåss för att fokusera på jobbet, ju oftare glider tankarna över till mig. "Den här vackra svenska flickan".

Han är fin. Landar i SF igen sent fredag kväll.

Lugn vecka skolmässigt. Lärarna är snälla mot oss veckan efter midterms, det är skönt. Men nu kommer det dra igång igen. Jag känner behovet av att justera om den här terminen. Jag älskar förändring, så det är okej. Mina vänner, familjen, vår grupp, betyder fortfarande allt för mig. Individuellt och tillsammans. Men jag känner att det är läge att expandera och öppna ögonen för andra människor också. Detta samtidigt som jag verkligen kommer försöka marknadsföra mig själv som webdesigner.

Och så känner jag kärlek för Chicago idag. Lätt dragning dit. Eller ganska tung dragning, efter ett ynka besök. Den där staden stal en bit av mitt hjärta och i vår vill jag åka tillbaka och se om den stjäl fler.

Nu ska jag avsluta mitt kaffe, den här klassen och den här onsdagen.

Puss.


Feedback
Postat av: Emilia

Snygg header :)

2011-11-03 @ 14:40:11
Postat av: Cim

Tack! :)

2011-11-03 @ 17:14:59

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0