I'LL BE THE BIGGER PERSON IN EXACTLY FIVE MINUTES.

"Jag tycker alla män i den här världen skulle vara som du. Du vet hur alla tjejer förtjänar att bli behandlade. Jag bara vet att du uppskattar varje liten detalj av en kvinna, inte bara i detalj, men för dig är de små gåvor i sin enskildhet.. Jag önskar att min pojkvän tittade på mig på det sättet du tittar på kvinnor".

"En gång glömde jag en årsdag med min flickvän. Och då tejpade jag upp massa lappar i vår lägenhet."

"Jag är fast i ett förhållande som hastigt sjunker, med en tjej som inte ser mig när det kommer till sex, som bara jagar sin egen tillfredsställelse."

"Jag går förbi vår granne, yogainstruktören, i hallen och vänder mig om efter henne när hon inte ser. Vilken idiot hon har till pojkvän, han vet verkligen inte vad han har."

Jag lovar att vara mogen och stark och kvinnlig och jag lovar att försöka att inte slå någon på käften och jag ska inte bli 16 igen, jag ska hålla tillbaka, jag ska vara the bigger person, jag ska hålla huvudet högt och låta mina knutna nävar falla, jag ska inte vara hämndlysten, jag ska vara snäll och ljuv och motsatsen till hatisk, jag ska inte skicka fler sms om hur han är en patetisk ursäkt för en man, jag ska inte skicka fler sms om att jag tycker synd om hans nästa tjej, jag ska inte slänga några drinkar i hans ansikte, jag ska inte spotta på honom, jag ska inte hyra en hit man, jag ska inte göra något för att förstöra vad som är vackert i hans liv, jag ska vara så jävla behaglig att umgås med att han kommer känna sig osäker, sova med ett öga öppet, jag ska inte hänga ut honom eller sänka honom och jag ska aldrig säga fler fula ord efter detta -

SUG MIN KUK. Okej? SUUUUUUUG MIN KUK. Jag hoppas du blir matförgiftad, jag hoppas du plötsligt blir allergisk mot all mat du älskar mest, jag hoppas din jävla skateboard jag köpte till dig går sönder, jag hoppas du blir rånad på den JÄVLA klockan jag köpte till dig, jag hoppas du tappar din nya telefon i vatten, jag hoppas nästa tjej du ligger med skrattar och pekar när du drar ner dina jävla urtvättade kalsonger, jag hoppas du blir hårigare överallt på kroppen förutom huvudet för varje år som går, jag hoppas du snubblar på dina egna fötter varje dag för resten av ditt liv.

Jag må vara kall och elak när jag blir överkörd, men jag är ärlig inifrån och ut. Min själ är ren. Jag rekommenderar dig starkt att börja gå till kyrkan på söndagar och söka syndernas förlåtelse, för vad jag inte gör mot dig kommer universum ta hand om. När den här karman smäller kommer det smälla hårt. Att vara min vän är ett privilegium, jag är en lojal vän, en pålitlig vän, du har inga rättigheter till något av det längre.

Timbuktu skrev en låt som heter "Resten Av Ditt Liv". Den kan du sätta på repeat och skriva Cim bredvid. Ät skit. Sitt på någonting taggigt. Sug någonting smutsigt (bara att leta söderut på dig själv), och jag hoppas verkligen mina spöken förföljer dig vart du än går. För mina höfters rundningar är något du ALDRIG kommer stryka dina fingrar längs igen. Det är vad du får leva med. Smuts.

Jag hoppas du,
Du får leva med det resten av ditt liv
Att du lever med det i all evig tid

Vill hellre genomleva nittionio jävla vintrar
Att rulla naken över krossat glas, äta fimpar
Än att nånsin igen känna dina vibbar
Du ljög fan bättre än delfinerna simmar
Huvudperson i mina sämsta minnen
Om du var sist på jorden i elfte timmen

Du spela mina nerver ut tills dom brast
En cancer i röven vart jag än satt
Denna här belöningen blir ditt tack
Hoppas att din utförsäkring går snabbt
Att dom skriver idiot i ditt pass
Att du i ditt nästa liv blir en mask
Fan vad jag behövde få detta här sagt
Blir två ton lättare än vad jag vart

Jag hoppas du,
Aldrig någonsin igen kan komma ihåg en pin-kod, asså aldrig, även när du får en ny.
Och må din klocka alltid gå tjugo minuter för sakta så att du alltid kommer för sent
Och må köttätande myror äta upp dina ögonlock så att du alltid är trött
Och även när du är pigg så ser du väldigt väldigt väldigt trött ut..
Och må dina hårddiskar för evigt alltid krascha

Så. Nu kan jag bli 24 igen.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0