UPP OCH NER.

Om man tittar noga så ser man hur svullet mitt högra ögonlock är.

Om man tittar noga så vet jag att man ser mig. Jag vet det. Folk har tagit kampen förut, folk har vunnit, gått till historien.

Jag har haft fantastiska pojkvänner. Du var inte en av dom. Du är inte ett helgon. Du är inte den snällaste killen alla någonsin träffat. Du är inte bättre än någon av de andra. Jag borde gått 2010. Det är moralkakan i detta. När ni ser tendenser, gå. Det är ett personlighetsdrag, inte en isolerad händelse. Det är aldrig en isolerad händelse.

Imorrn kommer jag vara glad och sexig. Inatt vill jag bara sova. Ensam, djupt och länge.

Puss.

Och Elin, Jonna, Jessica och Emil - tack snälla för ert stöd. Att ni bara skickar ett litet mail, att ni visar att ni bryr er, att ni säger att ni finns här, det är allt jag behöver som stepping stone för att vända blad.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0