SATURDAY AFTERNOON

Hej gänget.

Gud så trött jag är. Sitter och emailar lärare om Stride-kampanjen. Det är årets One Show-företag. Haha, ganska roligt när vi hade klass, de gav oss två alternativ - antingen gör vi One Show eller så jobbar vi på våra egna grejer. Jag sa att jag hellre jobbar på mina egna kampanjer, ingen annan höll med. Så pratade de om att One Show tar mer tid och jag skrattade:

- Haha, tell me about it. My relationship crashed because of that f-ing competition last year.
- (...)
- But I'm single now, so whatever, I guess. Nothing to lose.

De skrattade, de små asen. Men jag kan se humorn i det också, antar jag. Hursomhelst - jag jobbar alltså på Stride. Ensam. Ärligt talat vill jag ta in en art director, har en asiatisk tjej i åtanke. Blir alldeles för mycket jobb för mig annars. Borde maila henne och fråga.

Är hemma hos O i Twin Peaks just nu. Kom hit igår på kvällen, åt middag och pratade politik och FRA-lagen med hans vänner. Sen gick vi på midnattsbio, såg Immortals. Det är väldigt enkelt - gillade ni 300 så kommer ni gilla den här filmen också. Men 300 var bättre, det var gruppen överens om.

Kom hem sent, gick och la oss toksent, blev väckt ännu lite senare av mjuka kyssar och varma händer, lång historia kort - somnade vid 7. Gick upp vid 12. Min hjärna är mos just nu. O lagar frukost. Han var så mysig igår. Stjäl små tillfällen av kontakt, hans beröring är så ärlig på något sätt. Det är fint.

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske lite vin med Joanna om hon har lust, annars blir det bara läxor för mig hela kvällen.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0