O.

So unexpectedly infatuated, and struck by how talented he is in every. single. area, I can't help but gasp for air and tell him midway through:

- There's no fucking way you're going to Africa. Sorry.

And he laughs.

Den här karln alltså. Jag orkaaaar inte. Jag orkar inte. Mitt absolut bästa tips till tjejer som vill hitta vad än er dröm är - verkligen, verkligen älska singellivet. Jag var så lycklig och tillfredsställd när jag träffade O. Och här sitter jag tre månader senare, mitt i natten, på vårt vardagsrumsgolv, vi skrattar åt att vi beter oss som tonåringar, vi skrattar åt att 24 timmar inte räcker till, vi skrattar åt att vi spenderat de fem senaste dagarna tillsammans med bara ett par få, korta uppbrott.

Han kallar mig Asa - "väldigt vacker kvinna". Han smeker mitt hår, kysser mig, säger att han hatade att skeda och mysa innan vi träffades, han drar handen över ansiktet, blundar, skrattar, öppnar ögonen, säger "du förstår inte, mina ex skulle aldrig fatta vem den här nya personen är, vad du än injicerat mig med så har du tagit mig med storm, Asa, jag har aldrig träffat någon som du, Asa, klä av dig så jag får se".

En mjuk hand runt min hals, han drar mitt ansikte till sitt - "hur kan du vara så sexig? Svara mig". När greppet hårdnar sköljs allt mitt motstånd bort, jag är som honung och mjölk i hans händer, biter han mig flödar det.

Han säger att han är förtrollad.

Min pappa skulle älska honom.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0