I'M TRYING TO MAKE THE GOOSEBUMPS ON YOUR INNER THIGH SHOW

Hej missar.

Gud, hela förra veckan sög verkligen åt sig all min energi. Midterms är ju alltid så, men det slår lika hårt varje gång. Hittills har jag höjt mig betygsmässigt i en kurs i alla fall, resten har inte uppdaterat än. Får se vart det hamnar.

Förresten, produktionsbolaget i New York var så nöjda med hemsidan jag byggde att de kommer anlita mig för mer jobb nu i veckan. Vilket naturligtvis är HELT fantastiskt och så jävla kul. Jag trodde att hösten skulle foka kring att slipa portfolio, nu handlar det istället om att se till att jag letar frilansmöjligheter. Tjäna pengar går före skola, så är det bara. Även om dollarn fortfarande är låg så är extra pengar alltid välkommet. Checken jag får nu för de 24 timmarna jag designade och kodade täcker nästan en hel månads hyra. Det är HELT fantastiskt.

Så igår var jag hemma hos O, åkte dit vid 3-tiden. Han plockade upp mig vid stationen, sen handlade vi mat, vin och ingredienser till sangria. Hade en skön eftermiddag, åkte med honom när han spelade basket också. Orkar inte hur duktig han är på allt han tar sig för. Imorse kysste han mig i bilen innan han körde ut till Oakland och tog flyget till Portland. Det är bra, nu kan jag glida in i pluggandet igen utan distraktioner, haha. Jag tog HELA helgen ledigt. Har inte gjort ett skit, utöver att maila instruktioner till ett par teampartners.

Är exalterad inför den andra delen av den här terminen. Mina klasser är väldigt, väldigt bra och jag lär mig mycket. Nu måste jag börja sätta upp kortsiktiga och långsiktiga mål. Eller jag måste ingenting, men det är vad jag kommer syssla med närmaste tiden.

Puss.



Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0