IF YOU TAKE OFF YOUR JEANS, YOU GET ALL OF ME THAT YOU NEED.

Jag tog ett beslut igår som är både skrämmande och sjukt spännande. Ingen av er skulle kunna gissa vad det är. Och det kommer dröja många månader innan jag avslöjar vad det är.

Men jag känner mig förväntansfull. Det är fint.

Dessutom tittar Jenna, Emil och Jessica på biljetter hit till SF nästa år (förhoppninsgvis Sara också). Och så kommer pappa och hans flickvän i maj.

Bra onsdag.

Puss.

Håller på att rensa galet med kläder från min garderob

hemma hos O

fyra år gammal bild från Thailand, saknar Koh Chang lite


Feedback
Postat av: Eva

Haha, min första tanke var "gravid?". Det skulle kännas sjukt oväntat i sådana fall.

2011-11-24 @ 20:04:22
Postat av: Cim

Nej men för helvete hahaha. ABSOLUT INTE. :)

2011-11-24 @ 20:28:53

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0