CREATE, CREATOR.

Hej gänget.

Idag känner jag mig inspirerad. Kreativ. Produktiv. Jag kan göra allt idag. Ibland undrar jag om vi kreativa människor har lite manodepressiva drag generellt, det är alltid toppar eller dalar, antingen är vi höga på livet eller superdramatiska över banala ting. Tårar och skratt. Vet inget annat sätt att leva. Likgiltighet är döden.

Idag ska jag börja designa en sak enbart för mig. Jag hade en sån fantastisk helg och vill bruka den här rastlösheten i mig på bästa sätt.

Jag håller också på att skriva en brief för en av mina största passioner - musik. Den här account planning kursen har verkligen utmanat mig. Att använda det kreativa tänket på ett helt nytt sätt, bara tänka objektiv och strategi, hålla sig borta från execution - det har och är fortfarande en stor utmaning.

Har varit ute med jycken, tänkte gå till gymmet sen, sen har jag en kort lektion ikväll på en byrå. Men först ska jag göra lite läxor.

Puss.

Framtida sovrum.. Typ sådär ser det ut när jag vaknar upp i mitt rum nu ifs, haha.



Feedback
Postat av: Magda

Wow, tror det var Lotta som tipsade om din blogg - jag går också på Berghs & flyttar till SF i januari. Fastnade helt! Särskilt det du skrev om manodespressiva drag struck a chord, hoppas det är ok om jag lånar det citatet & länkar till dig? Säg till annars så tar jag bort det!

2011-11-09 @ 21:53:53
URL: http://nogales.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0