BELOVED FRIDAY.

Älskade fredag!

Idag ska jag Forever 21:a, gymma, plugga och dricka vin med.. nån. Köpte den grymmaste hårfärgen igår, måste tipsa om det här. Vet inte om det finns i Sverige, men John Frieda har en produkt som är som skum istället för den klassiska, "rinniga" hårfärgen. Det här är alltså för er som färgar hemma, som jag. Skum, alltså.. som på ett skumparty. Sånt skum. Och så löddrar man in det i håret, instruktionsmanualen utlovade noll fula fläckar (händer ganska ofta med "rinnig" hårfärg).

Och HELVETE vad bra det blev. För det första brändes det inte alls lika mycket i hårbotten som det brukar göra. Hela appliceringsprocessen var mycket enklare, färgen blev snyggare och mycket riktigt, inga fläckar. Dessutom så luktar det inte sådär kemiskt, det luktar bara vanligt schampoo. Toknöjd. Inte dyrare än vanlig hårfärg, så kolla upp det nästa gång ni färgar hemma. Jag kommer aldrig gå tillbaks till det vanliga nu.

Just det, förresten. Vi har en kompis som pluggar mode på AAU, de har catwalk-visningar som midterm under vårterminen, och han vill att jag går för honom och hans kollektion. Sjukt! Men roligt. Vi får se vad som händer.

Okej, pusskram.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0