SOON

Vad jag ser fram emot och ska göra så fort jag kommer hem:

- Krama mamma. Suck. Äntligen få ha en mamma nära igen. Det är fint efter 10 månader utan.
- Släppa Lucas lös ute på Värmdö. Lämna kopplet hemma. Andas in allt gräs och alla träd och allt blått vatten. Andas.
- Sitta och studsa upp och ner på sätet hela vägen in till stan första gången jag ska träffa Jenna (läs: max 12 timmar efter landning). Suck. Äntligen få ha en bästa vän nära igen. Det är fint efter 10 månader utan, ja jävlar.
- Se Lucas och Lexus attackera varandra i arg kärlek. Som vanligt.
- Skaffa kontantkort och trådlöst nät till datorn. Sån där dongel. Hur svårt är det att fixa? Stockholm är ju SÄMST på free wifi fortfarande.
- Gud. Mat. Ska tvinga mamma att laga allt jag saknat. Och sen allt annat. Ost! Och kaviar. Suck. Brooklyn Lager från Systemet. Dillpotatis. Köttbullar. Lax. Allt. Knäckebröd. CHOKLAD. Alltså.. jag ska äta konstant i en vecka, minst.
- Boka resa till Linköping. Kommer kännas otroligt fel och inte alls lika kul utan Chris. Men längtar efter släkten likväl.
- Sova. Och sen sova lite till.

Sen ska jag träffa alla andra vänner. Och göra tusen saker till.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0