BIRTHDAY GIRL

Vi var ute med alla små apor igår, Carolina fyllde år. Det var kul. Blev dödstrött redan på middagen, men hängde med en sväng till Ambassador ändå. Sen följde Alex mig hem vid midnatt. Här får ni lite bilder i alla fall. GUD, så jag ser på mig själv att jag typ gått in i väggen. Ingen glimt i ögat alls. Men de andra bilderna är väldigt mysiga, haha. Så fina vänner.

Carolina är pinglan i rosa klänning

Carolina & Hedvig

glimtlös misse och Bells

nörd-misse & Carrie

hahahaha, sötnosar

Hedvig & Bella

Carro och Oscar, som förövrigt fått praktik på Forsman & Bodenfors i sommar. GANSKA värt.

Bells. Vackra misse.

Älskade Alex. Hans process när man ses - björnkram, lyfter upp, snurrar runt, sen valfri komplimang x 3. Jag ÄLSKAR den här killen så mycket. Nu hade han dessutom odlat finaste skägget.

Normal konversation i familjen

Vackra. Det finns på riktigt ingen med finare hår än Carolina.

Och det var allt. Ännu en fredag förbi. Puss.


Feedback
Postat av: Anna

Äsch du ser ju inte trött ut - du är jättefin som vanligt. Som ALLTID. Jävla människa :)

2011-05-16 @ 01:53:23
URL: http://http:/heyrabies.blogg.se

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0