TYPICAL

Jag är sjuk.

Jo. Så jävla illa vill det sig. Egentligen är det bara konstigt att det inte slagit till tidigare. Men jag vet varför det kommer nu. Sjukt jobbig vecka nu nyligen, med tv-inspelning där precis allt gick åt helvete och Boost, Boost, Boost resterande timmar av dygnet. Sen en helg som var riktigt tung. Drack alldeles för mycket på fredagen, lördagen försvann i tjafs, söndagen minns jag inte ens.

Och så imorse. Vaknade 05:30 av att jag mådde så sjukt dåligt. Dunkande huvud, halsont, feber, hela kalaset. Fick snyta mig i två timmar innan jag kunde somna om. Suck, alltså. Har inte tid att vara sjuk och så hatar jag det innerligt dessutom. Känner mig så fruktansvärt meningslös som människa när jag bara ligger utan att göra minsta nytta.

Tre finals kvar i praktiken, men mentalt är jag som sagt klar. Så jävla konstig termin. Ursäkta mitt ovårdade språk, men på riktigt. Otroligt konstig termin, som förändrade allt. Jag ska gå igenom den månad för månad om en vecka då jag landat i Sverige.

En vecka. Absurt.

Just det, en till grej. Alla som hört av sig till mig och velat ha hjälp med något, litet som stort, jag är ledsen för att jag ignorerat er. Har helt enkelt inte något mer kvar att ge just nu. Och när man är dränerad, då svarar man inte på mail. Så, förlåt. Jag är tillbaks snart igen.

Puss.

Feedback
Postat av: jonna

Bli frisk <3 puss

2011-05-18 @ 08:14:38
URL: http://jonnajonna.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0