TAKEOFF

Hej gänget.

Sitter på SFO. Fick betala 50 dollar övervikt när jag checkade in, SUCK, haha. Men jag får skylla mig själv. Två timmar innan min shuttle kom köpte jag tre BH:ar och fem par trosor på VS (heeeeelt otroligt fina set, knallrosa, knallgult och vitt) samt Sofis favorittrio från Nars (se nedan), OCH sjukt starkt pigmenterade ögonskuggor från Urban Decay. Ah, det ljuva i att bränna pengar på saker som gör en fin.

Hursomhelst. Önska mig lycka till. Jag boardar om en halvtimme. Ska äta nåt först. Har fönstersäte och flyger med grymma Virgin Atlantic. Vulkangrisen verkar ha lugnat sig. Jag har typ sämre hy än någonsin, jävla små hudfärgade kvisslor som jag ALDRIG får, både i pannan och kring munnen, men vad gör man. Hem verkar jag komma, och det är det viktigaste.

Jenna, älskling, jag landar alldeles för sent på onsdagen för att vi ska ses. Klockan 10 på morgonen ska jag vara vid T-Centralen för att träffa chefen på Oriflame, kanske tar två timmar cirka. Så älskade, bästa vän, boka vänligen in torsdagseftermiddagen OCH hela fredagen åt mig. Robban får gärna följa med, men oavsett är du min i minst 48 timmar med start snart. Älskar dig.

Nu gör vi Stockholm, alltså. Sjukt. Slänger med en söt bild på Lucas också, från igår. Älskar man sin hund har man säkerhetsbälte på honom. Punkt.

Puss!


Feedback
Postat av: Robin

bra bränt!

2011-05-25 @ 16:13:43
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0